maanantai 26. toukokuuta 2008



Tässä olisi nyt LAN-party projektini tulos. eli ajateltiin pitää kavareiden kanssa LAN-partyt eli tietokoneella pelaamista lähiverkossa. Mutta jotta paikkoja koneille olisi tarpeeksi kehittelin 3 ADSL modeemista pienen "LAN servun". Ajattelin et ei tää voi toimia mut ihme kyllä toimii. 
Pistin vaan piuhoja jotenkin ns järjellä ajateltuna ja se toimi. kaikissa oli netti yhteys ja kaikki oli LAN:issa.

Ei kommentteja: