A-linki:n blueusbA2 on kohtuu hintainen (10e) ja pieni bluetooth adapteri USB väylään.
Lähetys teholtaan laite kuuluu class2:seen (noin 10m) vaikka itse olen mennyt paljon kauemmas ja silti on toiminut. Ominaisuuksia laitteessa on erittäin hyvin;
-Fax (vaatii kännykän tai muun tuetun verkossa olevan laitteen)
-Dial Up -LAN
-Sarjaportti
-PIM Synkronointi
-PIM item transfer
-Tiedoston siirto
-Ääni silta
-Kuulokkeet
-Handsfree
-Korkealaatuinen ääni
-Network Access (nettiyhteys kännykän tai vastaavan verkossa oleva tuettu laite)
Laitteen asennus on helppo mukana tulevan cd-levyn:n ja ohjekirjan kanssa ja vistaan ajurit löytyvät helposti valmistajan sivuilta. Maksimi tiedonsiirtonopeus on 3MB minuutissa ja turvallisuudesta huolehtii Autentikointi eli käyttäjän tunnistaminen, pari liitos ja yhteyden salaus.
Itse käyttäminen on helppoa esim tiedoston lähettäminen johonkin laitteekseen on integroitu windowsin käyttöliittymään. Laite yhdistää myös heti sen kantoaluelle tulevaan laite pariin joten mitään vaikeita prosesseja ei tarvita. Laitteessa on myös toiminnasta kertova sininen LED valo joka kertoo siirtääkö laite tietoa vai onko se valmiustilassa.
Tiivistyksenä voisi sanoa että perus usb bluetooth sovitin erittäin hyvään hintaan.
Esite
+pieni koko
+halpa hinta
-muovipinta naarmuuntuu helposti
-vistan ajurien asennus
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti