Arvostelut

maanantai 26. toukokuuta 2008

Hei muutan taas kerran blogini ideaa. Eli nyt laitan tänne arvosteluja valokuvia ja "projektejani".
Lähettänyt Logi klo 9.58

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2008 (7)
    • ►  elokuuta (2)
    • ▼  toukokuuta (5)
      • Tässä olisi nyt LAN-party projektini tulos. eli aj...
      • Hei muutan taas kerran blogini ideaa. Eli nyt lait...
      • A-link blueusbA2 bluetooth sovitin pc:lle
      • Nokia 6233 musta
      • Aloitus

Tietoja minusta

Logi
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Teeman kuvien tekijä: gaffera. Sisällön tarjoaa Blogger.