perjantai 22. elokuuta 2008

Microsoft Habu



Microsoft Habu tai oikeastaa razer habu koska hiiressä ei ole muuta microsoftia kuin sen logo.
Hiiri on siis täysin razerin käsialaa joka näkyy esim siinä ettei microsoft tarjoa sivustoillaan ajureita hiireen vaan ne täytyy hakea razerin sivustolta.

Hiiri on suunniteltu normaalia isomalle kädelle (tai onkos mikään pelihiiri yleensä pieni?)
hiiressä on 4 pikanäppäntä 2 sivulla ja 2 rullan takana jotka ovat oletusasetuksena DPI vaihto nappulat mutta ne voi muutta normaaleiksi pikanappuloiksi jos haluaa. hiiren rullaa voi myös painaa alapäin jossa on siis vielä yksi nappi rulla on portaallinen. Hiiren sivupikanäppäimet voi myös vaihtaa mukana joko pienempiin ja lähellä tai isompiin ja kauenpana.

Hiiressä on 2000DPI laser sensori silmäsuojalla joten et voi vahingoittaa silmiäsi sillä. Hiiri luistaa alustalla tasaisesti ja on sopivan painava vaihdettavia painoja tässä hiiressä ei ole.
Vasen ja oikea hiiren näppäin ovat lähes puolet hiirestä joten painaminen onnistuu helposti hiiren muotoilu on kallellaan oikeaan ja on lähes täydellinen (minulle) ehkä ylintä kohtaa olisi voinut laskea hieman alemmas.

Hiiressä on myös siniset ledt rullassa ja hiiren reunoissa ja ne saa erikseen pois päältä eli joko rulla on päällä ja reuna palaa tai toisinpäin tai kokonaan pimeänä. Dpi asetuksen menee 400-->800-->1600-->200 ja hertsit 125-->500-->1000


Tiivistyksenä Pelikäyttöön suunnattu hiiri hyvällä tuntumalla pikanapeilla ja hienoilla valoilla.


+valot
+tuntuma
+paljon pikanappeja
+tarkkuus
+laser tekniikka
+dpi vaihto suoraan hiirestä

-ei sovi pienikätisille
-microsoftin logo hiiressä
-turhan pitkälle ulottuvat napit



Ei kommentteja: